Κυριακή, 21 Νοεμβρίου 2010

ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ: ΜΗΛΟΠΙΤΑ ΤΡΙΦΤΗ !!!




Όχι να το παινευτω αλλά στην μηλόπιτα (και σε πολλά άλλα ) δεν μου την βγαίνει κανείς και καμία ! Αλλά επειδή εγώ είμαι ΚΑΛΟΣ άνθρωπος σας δίνω τη συνταγή μου!

Ιδού λοιπόν η καλύτερη εύκολη γευστικότατη σούπερ ντούπερ μηλόπιτα όλων των εποχών!!

ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑΨΑΚΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟΥ 30εκ.:

Για τη ζύμη:
  • 1 1/2 φλυτζάνια φαρίνα
  • 1/2 φλυτζάνι ζάχαρη
  • 1/2 φλυτζανι μαργαρινη soft
  • 1 αυγό
  • 1 κγ bakin' powder

Για τη γέμιση:

  • 3 μήλα καθαρισμένα και τριμμένα στον τρίφτη
  • 1 κ.γ κανέλα
  • 5-6 κ.σ. ζάχαρη
  • 2 κ.σ. κονιάκ
  • ο χυμός μισού λεμονιού
  • 1 φλυτζανάκι σταφίδες σουλτανίνα
  • 1 φλυτζανάκι καρύδια κοπανισμένα

Για τη διακόσμηση:

  • λίγη ζάχαρη άχνη
  • λίγη κανέλα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ: (μπαμ και κάτω κλασικά !!)


  1. Αναμειγνύετε σε ένα μπολ το αλεύρι με την bakin powder. Σε άλλο μπολ ανακατεύετε με το χέρι τη ζάχαρη με το βούτυρο μέχτι να γίνουν ομοιόμορφο μείγμα. Προσθέτετε το αυγό και συνεχίζετε το ανακάτεμα.
  2. Ρίχνετε και το μείγμα αλευριού-bakin powder μονοκόμματο και αρχίζετε να το δουλεύετε απαλά με τα δάχτυλα, μέχρι να μετύχετε μια ζύμη σαν χοντρά ψύχουλα. (προσοχή μην το παρακάνετε ! ΘΕΛΟΥΜΕ ΧΟΝΤΡΑΑΑΑ ΨΥΧΟΥΛΑΑΑ). Προθερμαίνετε το φούρνο στους 180. Κθαρίζετε τα μήλα και τα ξύνετε στη χοντρή πλευρά του τρίφτη. Τα ραντίζετε με το χυμό του λεμονιού και το κονιάκ και προσθέτετε την κανέλα, τη ζάχαρη ανακατεύοντας με ένα κουτάλι- τυχόν υπερβολικά υγρά τα αφήνετε μέσα στο μπολ και ΔΕΝ τα χρησιμοποιείτε (υγρά που περισσεύουν μόνο, μην στραγγίξετε το μείγμα!!)
  3. Βουτυρώνετε καλά ένα ταψάκι αλουμινίου και καλύπτετε την επιφάνειά του με τη μισή ζύμη, ΤΡΙΒΟΝΤΑΣ τη με τα δάχτυλα. Πάνω από τη ζύμη στρώνετε τη γέμιση και τελειώνετε με την υπόλοιπη ζύμη.
  4. Ψήστε τη μηλόπιτα σε προθερμασμένο φούρνο για 50-60 λεπτά μέχρι να ροδοκοκκινήσει η επιφάνειά της. Τη βγάζετε να κρυώσει, την κόβετε και την πασπαλίζετε με άχνη και κανέλα! VOILA!!!

Πρόκειται για ένα πανεύκολο ΖΟΥΜΕΡΟΤΡΑΓΑΝΟ γλυκό! Θα ξετρελαθείτε !!


ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΟΡΕΞΗ

3 σχόλια:

  1. Αχ, μας άνοιξες την όρεξη... Πού να βρώ να φάω... και μην μου πεις να την ετοιμάσω μόνος μου... Δεν μπορώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σιταλκη μου θα σου εστελνα εγω αλλα φοβαμαι μην στο φαει το κουριερ !!! παντως αν το δοκιμασεις θα δεις ειναι ειναι ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ γλυκο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φαίνεται τέλειο!! Καλή χρονιά αν και βλέπω οτι την έχετε αναρτήσει καιρό τη συνταγή. Μια ερώτηση θα'θελα να κάνω κι ας ακουστεί σαν ξανθιά ερώτηση...Το βούτυρο μπορούμε να το λιώσουμε πριν το ανακατέψουμε με τη ζάχαρη ή απλά το αφήνουμε εκτος ψυγείου να μαλακώσει;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή